vineri, 6 martie 2015

    

Ziua Naţională a României a oferit privilegiul a trei dintre cei mai mari sportivi ai ţării noastre să răspundă la întrebarea: "De ce iubim România?".

Deşi e plecată de ani buni din ţară şi s-a stabilit în Statele Unite ale Americii, Nadia Comăneci, prima gimnastă din lume care a oprit tabela la nota 10, iubeşte România şi a promovat peste tot pe unde a mers ţara natală. "Pentru mine, România înseamnă acasă, familie, prieteni, oameni de mare valoare. Este ţara în care am crescut, m-am format şi despre care voi vorbi de fiecare dată cu mare respect şi iubire. La mulţi ani, România", a declarat Nadia pentru Libertatea.

A boxat cu steagul tricolor deasupra capului şi a făcut fericiţi milioane de români pentru galele de box oferite. Leonard Doroftei, actualul preşedinte al Federaţiei Române de Box, are şi cetăţenie canadiană, însă a ales să-şi continue viaţa în România. "Pentru mine, Ziua Naţională a României înseamnă sufletul meu. Eu puteam rămîne în Canada, pentru că am cetăţenie, dar am ales să mă întorc acasă, pentru că nici unde în lume nu e mai bine ca în România", a declarat şi Leonard Doroftei pentru sursa citată.



Unul dintre cei mai mari tensimani români, care a fost numărul 1 ATP şi s-a mîndrit mereu cu ţara sa, este Ilie Năstase, cel care are şi gradul militar de general de brigadă cu o stea, a declarat că vrea să arboreze un steag imens în faţa casei sale. "Pentru mine, România înseamnă casa mea. Şi ca mine cred că gîndesc chiar şi românii plecaţi în străinătate. Nu întîmplător, mulţi dintre ei revin acasă. Vreau să-mi comand un steag de zece metri lungime şi zece lăţime, pe care să-l arborez în faţa casei", a spus şi Ilie Năstase pentru Sportnews.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu